• ad_page_banner

Blog

U megliu materiale di T-shirt, Cum'è a risposta à a maiò parte di e dumande in l'affari di vestiti persunalizati, dipende.In questu casu, a risposta dipende di sta cumminazione di i vostri bisogni particulari:

E qualità chì cercate: morbidezza, traspirabilità, struttura, traspirabilità, etc.
U metudu di stampa chì vulete usà: diretta à a robba, serigrafia, ricami, etc.
U prezzu chì site dispostu à pagà: budget massimu per l'ordine o per articulu.
U scopu di a cammisa: riunione di famiglia, uniforme di travagliu, avvenimentu sportiu, merchandise, etc.
A persona serà purtata: età, stile, aspettativa.
Andate cù una Tshirt di cuttuni 100% se vulete camicie chì sò morbidi, cunfortu, traspiranti, gentili nantu à a pelle, micca appiccicati, è ponu esse persunalizati cù qualsiasi metudu.

Tenite in mente: ponu sminuisce un pocu, ponu macchia, arrughe, è tendenu à assorbe l'umidità è a mantene, invece di permettenu di evaporà rapidamente.Tees di cuttuni sò populari cù quasi tutti, cusì hè una scumessa sicura.

Andate cunMaglietta 100% poliesterse vulete camicie ligere, durable, liscia di seta, è resistente à arrughe, shrinking o fading, in più permette à l'umidità per evaporate rapidamente.

Tenite in mente:U poliester hè menu respirabile, appiccicatu, irritate a pelle, è limitatu à i metudi di stampa.U prezzu pò esse più altu ch'è l'altri vistimenti, secondu a marca.

Andate cununa Tshirt blend ifvulete u megliu di i dui mondi.U poly-cotton 50/50 era a prima mistura maiò, ma avà avemu u tri-blend sempre più populari, chì aghjunghje rayon per una dolcezza extra è drape.Dopu ci hè u CVC, chì significa una mistura principarmenti di cuttuni.I tri-blends sò i mo preferiti.

Tenite in mente:Tendenu à esse prezzu più altu, ma sò sempre affordabbli.

Felpe & Hoodie, Tshirts & Tank tops, Pantaloni, tutaU fabricatore.Prezzu ingrossu cù qualità di fabbrica.Supportu Custom Laber, Custom Logo, On-Deman pattern, color.

RFQ Per piacè cuntattate:

Email: carol.wei@wwknitting.com
Numeru di telefunu: + 86 13677086710
Numeru di telefunu: 0086 0791 88176366


Tempu di Postu: Apr-09-2021