• ad_page_banner

Blog

In generale,Taglie di hoodie currispondenu à ciò chì tipicamenti purtassi in taglie di T-shirt.

Ma cum'è di solitu, ci sò eccezzioni;soprattuttu à fà cù certi marchi, stili, fit, è e differenze trà i tagli di l'omi è di e donne.Allora vulete cunsiderà seu stilu persunale entre in ghjocu.

Per esempiu,certi pirsuni volenu hoodies oversize.Hè una cosa sana.L'altri pò preferite strette è forma-fitting.Hè per quessa chì hè impurtante cunnosce u vostru utilizatore finale o u mercatu di destinazione.Sè vo fate un ordine di gruppu per una squadra o a vostra famiglia, dumandate solu ciò chì a ghjente preferisce.Facile.

Pensate cusì cusì:ci hè a dimensione attuale di e persone, è dopu ci hè a so dimensione preferita.

oversize-hoodies

Trending big: oversized, assai oversized, è super oversized.

Quandu urdinate in ligna, a cosa principale da assicurassi di fà hèverificate e specifiche di u produttuper vede s'ellu currisponde à a taglia standard, o paragunate stili.Inoltre,fighjate à e fotodi u pruduttu nantu à mudelli, è paragunate cù altri stili è marche.Cercate e zone chì sò baggy o strette -pudete nutà alcune differenze maiò.

sizinf-info

Felpe con cappuccio in forma standard versus moda

E scelte sò state limitate in quantu à T-shirts, hoodies, è altri vestiti sportivi persunalizati.Dopu hè ghjuntu American Apparel è hà cambiatu u ghjocu cù cuciture laterali è tagli "moda".Questi articuli si adattanu megliu è eranu più adulatori.

Inutili, eranu un grande successu.Oghje, ci sò parechje marche chì offrenu moda fit(cunnisciutu ancu com'è fitta di vendita, slim fit, Euro fit, o ghjustu fitted).In modu persunale, ùn possu più portà i vestiti baggy standard fit.Ok, forse in casa.

L'abbigliamentu di a donna hè sempre stata adattata, ma avà certi stili di l'omi abbraccianu u corpu è offrenu un prufilu più slim per i più attenti à a moda.Spessu voltesti stili presentanu ancu tessuti più fini, mischiati è dettagli ben cuncepiti.Paghete ancu un pocu di più, sicuru.Ma vale a pena per qualcosa purtatu cusì spessu.

Leghjite attentamente e descrizzioni:s'ellu ùn dice micca moda, forma di vendita, o slim fit, hè probabilmente standard.

Felpe & Hoodie, Tshirts & Tank tops, Pantaloni, tutaU fabricatore.Prezzu ingrossu cù qualità di fabbrica.Supportu Custom Laber, Custom Logo, On-Deman pattern, color.

RFQ Per piacè cuntattate:

Email: Amy.ma@wwknitting.com
WhatsApp: +86 18070073163
Numeru di telefunu: 0086 0791 88176366


Tempu di Postu: Apr-09-2021